12 idėjų, perimtų iš kitų verslo sektorių

 

Ne paslaptis, kad keturios stambiausios visuomeninio maitinimo verslo grupės – restoranai, prekybos centrai, maisto prekių parduotuvės ir valgyklos – kasdien įgyja vis daugiau bendrų bruožų. Tačiau kiekviename iš šių sektorių vis dar naudojamos skirtingos lankytojų pritraukimo ir pelno didinimo strategijos.Pristatome Jums 12 universalių taktikų, tinkančių kiekvienam visuomeninio maitinimo verslui.

1. Elektroninė prekyba

„Casey‘s General StoresInc.“tinklo atstovai teigia, kad jų tvirtą poziciją rinkoje lėmė prekyba internetu ir augantys elektroniniai užsakymai. Šį prekybos būdą kompanija neseniai pradėto taikyti visose savo padaliniuose ir jau pastebėjo teigiamus rezultatus.
Vyriausias „Casey‘s“ finansų vadovas Bill‘asWalljasper‘issako, kad džiaugiasi pakilusiais picų pardavimais, bet padidėjusi picų priedų ir užkandžių paklausa džiugina dar labiau. „Mes stebime žymų šuolį keptos duonos, vištienos sparnelių ir picos priedų prekyboje“ – konferencijos metu teigė įmonės atstovas.

 
12 įdėjų

2. Maisto pristatymas pasitelkiant mobiliąsias technologijas

Kad padidintų maisto užsakymų kiekį ir paspartintų pristatymo procesą, kompanija „Aramark“įtraukė į savo veiklą dar vieną partnerį. Viešojo maitinimo įmonė ir programinės įrangos tiekėjas susijungė į duetą„Tapingo“. Tapingo siūlo klientams maisto užsakymą per mobilią aplikaciją irgreitu metu žada plėsti savo veiklą daugiau nei 25 universitetuose.
Partnerystės iniciatoriaiįsitikinę, kad mobiliojo ryšio technologijos sudaro įmonės sėkmės pagrindą.„Tapingo“ jau tapo populiarus dviejuose universitetuose ir tuo apsiriboti nežada.
„Sėkmingiausimaitinimo sektoriaus verslininkaipasitelkia mobiliąsias technologijas, kad pritrauktų daugiau klientų ir paskatintų vartotojų įtraukimą į verslo operacijų racionalizavimą“ – savo pareiškime teigė Brent‘asFranks‘as, „Aramark“rinkodarosvadovas.

3. Maisto pristatymas be trečiųjų asmenų pagalbos

“Panera Bread”teigia investuosianti dar daugiau lėšų į maisto pristatymo paslaugą. Pasak įmonės atstovų, šiemet planuojamapadidinti pristatymų kiekį mažiausiai 10 %, palyginus su praeitų metų rodikliais.
Skirtingai nuo daugelio įmonės konkurentų, „PaneraBread“ atsisako trečiųjų asmenų paslaugų. Siekdama užsibrėžto tikslobendrovėžada samdyti maistą pristatančius vairuotojus. Visuomeninio maitinimo tinklo atstovai teigia jau spėję išbandyti šį prekių pristatymo būdą, odvidešimt penki iš dviejų šimtų kompanijos padalinių jausiūlo šią paslaugą klientams.
Pasak įmonės darbuotojų, tokiam žingsniui pastūmėjo itin dideli išvažiuojamojo maisto užsakymai, kuriems „PaneraBread“ skiria ypatingą dėmesį.Per paskutinį ketvirtį jų paklausaužaugo 16% ir, kaip teigia kompanijos finansų vadovas Ron‘asShaich‘as, tai yra didžiausias paklausos šuolis per pastaruosius keletą metų.

12 įdėjų

4. Klientų pritraukimas siūlant naujas paslaugas

Siekdami pritraukti daugiau lankytojų, kai kurie Los Andželo ir LasVegasomaisto kioskai įdiegėBotcoinų prekybos automatus. (Bitkoinas – skaitmeninė valiuta, kuria vartotojai gali atsiskaityti internetu.Dažniausiai naudojama kaip investicija).
Verslą pradedanti įmonė „NationalBitcoin ATM“ jau įdiegė aštuonis tokio tipo automatus LasVegaso ir Los Andželo rajonuose. „Mes pritaikėme naująsias technologijas ir padarėme jas prieinamomis kiekvienam lankytojui“ – teigė JessicaDunham, įmonės spaudos atstovė. Na, o maisto kioskų savininkams ši paslauga užtikrina pastovų lankytojų antplūdį. Užsukę Bitkoinų prekybos reikalais, jie tuo pačiu nusiperka sumuštinį.

12 įdėjų

5. Mobiliosios technologijos lemia greitesnę prekybą

„Siekdamas sutrumpinti studentų eiles valgomajame, Vašingtono Universitetas įdiegė„GetFood“ apps‘ą, leidžiantį studentams užsisakyti maistą elektroniniu būdu“ – rašo universiteto laikraštis„StudentLife“.
Per šį apps‘ą studentai išsirenka ir užsisako maistą išsinešimui, o atsiima jį viename iš trijų maisto tiekimo vietų. Užsakymą jie gali apmokėti debeto ar kredito kortele arba lėšomis iš savo sąskaitos universitete.

6. „Griebk kąsnelį ir eik į pamokas“

„SalisburyPost“ rašoma, kad Šiaurės Karolinos vidurinėse mokyklose pastebėta įdomi tendencija: prie mokyklos įėjimų įsteigus pusryčių kioskus, moksleiviai pagaliau susidomėjo mokykloje tiekiamu maistu.
„Rowan-Salisbury“ darbuotojai teigia, kad kiekvienam moksleiviuiyra nuolat siūlomas pusryčių paketas, tačiau iki šiol vaikai mokyklos kavinių pasiūlymaisnesinaudodavo.
Situacija pasikeitė tik įsteigus pusryčiu kioskus. Užeidami į mokyklą, moksleiviai įveda savo ID numerį irišsirenka vaisius, bandeles bei sulčių pakelį. Mokyklos valdžia tikisi, kad kioskas ir kavinė kiekvieną rytąaprūpins pusryčiais apie 200 moksleivių.

7. Optimalus sprendimas greitiems pardavimams

Įsteigdami antrą „Beatrix“ padalinį, „Lettuce Entertain You“ kompanijos verslininkai sujungė dvi viešojo maitinimo verslo koncepcijas: restoraną ir maisto prekių parduotuvę. To pasekoje gavosi efektyvus „du viename“ variantas.
Chicago ligoninės teritorijoje esanti maisto prekių parduotuvė pasižymi savo iškabomis,kurios padeda lankytojams orientuotis erdvėje ir greitai rastinorimą prekę. „Lankytojai patys renkasimaisto kainą ir aptarnavimą. Restoranas ar parduotuvė – tai individualus kiekvieno kliento pasirinkimas“ – sako įmonės partneris Marc‘as Jacobs‘as.

8. Naujos maisto išsinešimui formos

Visuomeninio maitinimo tinklas „Dickey‘s“neseniai pristatė naują rinkinį. Pasak įmonės atstovų, ši naujovė yra tarpinis variantas tarp įprastinio maisto išsinešimui ir užsakomojo maisto renginiams.
„Dickey‘s“siūlo tris naujo rinkinio dydžius:
• Pikniko rinkinys yra skirtas 2-4 asmenims. Jį sudaro viena mėsos porcija, du šoninės gabaliukai ir keturi vyniotiniai.
• Šeimos rinkinys yra skirtas 4-6 asmenims. Jį sudaro dvi porcijos mėsos, trys šoninės gabaliukai ir šeši vyniotiniai.
• XL šeimos rinkinys – didžiausias iš galimų. Jį sudaro trys porcijos mėsos, keturi šoninės gabaliukai ir aštuoni vyniotiniai. „Dickey‘s“ teigimu, šis rinkinys yra skirtas 6-8 asmenims.
Visuomeninio maitinimo tinklas siūlo šiuos rinkinius gimtadieniams, draugų ir giminės susitikimams, piknikams ir kitoms progoms.

9. Vakarienės rinkinys „Pasidaryk pats“

„Square One Markets“ įmonei priklausanti maisto prekių parduotuvė neseniai pristatė naują rinkinį, skirtą pasidaryti vakarienę visai šeimai vos per pusvalandį laiko.
Rinkinį sudaro patiekalo receptas ir visi jo paruošimui reikalingi ingredientai.Maisto užtenka keturiems asmenims, o jo kaina yra apie 20dolerių. Suskaičiavus išlaidas gaunasi, kad vieno asmens vakarienė tekainuoja 5 eurus, kas yra dvigubai pigiaunei užsisakyti maistą iš kavinės. Be to, šisbūdas yra žymiai ekologiškesnis nei pristatymo į namus paslauga, nes neskatinapapildomų atliekų ir anglies dvideginio pėdsako.

10. Mokėjimo operacijos be grynųjų pinigų

Vyresnysis “Microsoft”vadybininkas ir nuosavo restorano savininkas Mark’as Freeman’as pripažįsta ilgai dvejojęs prieš įvesdamas elektroninio atsiskaitymo paslaugą savo maitinimo įstaigoje. Jis buvo skeptiškai nusiteikęs elektroninio mokėjimo būdų atžvilgiu, nes bijojo neigiamos jų įtakos verslui.
“Kiekvieną naujovę aš pirmiausia analizuoju savo galvoje. Mąstau, kaip ją priims vartotojai” sako Freeman’as. “Ar jietuo pasinaudos? Ar tai atneš norimą rezultatą? Aš būtinai turiu įsitikinti, kadši naujovė yra stabili, kad nesukelsnereikalingų prastovų”.
Bet skaičiai įtikino Freeman’ą. Naujas mokėjimo būdas padidino jo kavinės lankomumą24% per 3 metus. Be to, 14-18% pakilo ir bendras apyvartos vidurkis.

11. Maisto sunkvežimiai

Keletas San Antonio mokyklųturi pusryčių vežimėlius, kurie puikiai papildo mokyklos valgomuosius ir suteikia mokiniams galimybę užkąstį prieš pat pamokas.
“Maisto sunkvežimiai yra tose vietose, kur vaikai žaidžia ir bendrauja. Ten pat yra įrengti suolai ir palikta erdvė, kad moksleiviai galėtų laisvai socializuotis. Jie nespėja nueiti pusryčių į valgyklą, nes skambučiui suskambus jau turi skubėti į klases” – sako Sharon Glosson, mokyklos vykdomoji direktorė.

12 įdėjų

12. “Drive langelis”

Nauja „Parkers“ bendrovei priklausanti maitinimo įstaiga pasižymi specialiu „drive langeliu“, kur lankytojai gali kasdien privažiuoti su mašina ir pasiimti savo pusryčius, pietūs ar vakarienę. Tai yra 43 – oji„Parker‘s“ kavinė, bet iki šiol tokio pobūdžio paslaugų tinklas teikęs nebuvo. Lankytojams siūlomas pilnas meniu įskaitant pusryčių pasiūlymą, kurį sudaro kiaušiniai su rūkyta kiauliena ir dešrelėmis, sūris ir sausainiai. Norintiems išlipti iš mašinos yra siūlomos sėdimos vietos kavinės patalpose.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *